maandag 17 september 2012

Schetsen in een boek.



Na een paar schetsen gemaakt te hebben, bedacht ik me dat ik de tekeningen best wel kon gebruiken om er een kaartje van te maken. De letters op de achtergrond geven het toch weer een aparte 'look'. Eens even anders dan normaal, maar goed, dat is ieder handgemaakt kaartje sowieso toch wel.

Ik begon met een japans-achtig figuurtje en heb het daarna uitgeknipt en geplakt op hard papier.



Nou as simple as that! Klaar is het kaartje.....




Zo had ik er ook nog één gemaakt voor het dinnetje van Jaydee. Die gaat dan binnenkort verhuizen en heb ook een kaartje voor hun gemaakt.



Daarna volgde het hartje en ook die is leuk geworden. Een leuke tekst erbij bedacht ( of ik heb hem ooit ergens gelezen) en ook dit kaartje is klaar voor gebruik. Simpel maar voor mij leuk genoeg. Bij het japanse kaartje twijfel ik wel of ik iets van een rand eromheen moet maken. Wat vinden jullie? Wel of niet??

Lief toch? Het klopt inderdaad altijd!

Inmiddels heb ik weer een paar schetsen gemaakt waaronder een muzieknoot, ( zoek alleen nog een leuke tekst erbij) en zal daar ook weer een paar leuke kaartjes van maken. Kunnen we weer iemand blij maken met een kaartje. Ik vind het toch weer wat persoonlijker en leuker dan een digitale groet.


Wat vinden jullie ervan?
Maakt het je niet uit of je nu digitaal een kaartje krijgt of per post? 

Mijn antwoord: De gedachte erachter is altijd fijn maar een kaartje of briefje per post, maakt het toch nog net iets meer bijzonder. :)

Liefs, Soraya






Geen opmerkingen:

Een reactie posten