vrijdag 21 september 2012

Ons huis

Nu de dagen weer kouder worden, (ja, de verwarming stond even aan vandaag) krijg ik weer de kriebels om het huis weer wat knusser aan te kleden. We moeten sowieso het huis nog ons eigen maken want zoals sommige weten, zijn wij ingetrokken in mijn ouderlijk huis.

Ik mis nog veel van ons persoonlijk en dat moet veranderen. Ik wil me geen gast voelen in ons eigen huisje. Dus hebben JD en ik vandaag veel geschilderd. Kleine persoonlijke waterverf schetsen om op het prikbord te hangen. Dat prikbord is er vooralsnog voorlopig ( kon geen gereedschap vinden om een latje op te hangen, die ik eigenlijk graag daar op het muurtje wilde hebben ) om het huis wat meer persoonlijkheid te geven. Misschien met een likje verf ziet het er weer anders uit maar is voor nu prima.

Op de prachtige blog van Alisa Burke zag ik iets wat zowel Jd als ik heel mooi vonden en niet al te moeilijk leek om te maken: het tekenen van veren. Nou jd krijgt er geen genoeg van en tekent er op los. Ik wilde er nog een inspirerende tekst bij en voilĂ  , klaar om vast gepind te worden op het prikbord.

Beetje bij beetje krijgt het huis nu dan meer van onze 'energie'. Misschien omdat ik al een paar dagen ziek ben, is die behoefte meer aanwezig.Ik mis ook kleur in huis ( of ligt dat aan dit sombere weer? ) want ik neig erg veel om felle heldere kleuren te gebruiken.

Welke kleuren vind jij mooi in je huis passen? En waarom? Hangt dit van het seizoen af, is het een trend of gewoon omdat jij het een mooie kleur vind?

Ik ben benieuwd!

Liefs, Soraya

3 opmerkingen:

  1. Nice! Ik heb nog een mooie, ingelijste, tekening van jou hier liggen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Sil! Volgens mij voelen mensen zich al gauw bij jou op hun gemak :). Ben benieuwd naar het pakketje! Liefs, Soraya

    BeantwoordenVerwijderen