dinsdag 25 september 2012

Een aardigheidje - made my day -





Oke.. even draaien met je hoofd voor een beter beeld :D


Nou , zondagochtend opende ik blogger en was benieuwd naar leuke verhaaltjes, mooie foto's en dergelijke om eens lekker, rustig wakker te worden. En dat deed ik!! Ik zag een superleuke foto van Sil en klikte op haar link. Als je nu even zelf op die link klikt, zie je hetzelfde als wat ik zondagochtend ook zag: Super leuke en vooral vrolijke knijpers. Handgeschilderd door Sil. Daar word je toch vrolijk wakker van? En het leukste was ook nog eens dat ze ze weggaf aan de eerste 5 personen die erop zouden reageren.... En daar hoorde ik nu ook bij!

Vandaag ontvangen en Sil: ze zien er in het echt nog leuker uit dan als op de foto!! Hartelijk bedankt!

En voor jullie lezers, ga echt eens kijken naar haar blog want daar vind je de leukste creaties én kan je ook nog eens op haar blog stemmen voor de creatiefste blog! Ik zeg: DOEN!

En gewoon omdat ik zo blij werd van een aardigheidje die ik ontving van iemand die ik niet eens ken, ben ik ook gaan nadenken om zoiets te doen voor een ander. Gewoon omdat het fijn is om te geven ( én te ontvangen!! ). Wat het zal zijn of wanneer, dat weet ik nog niet maar het komt eraan :) (eerst maar meer volgers zien te krijgen, anders heeft het ook weinig zin ).

Fijne dag allen!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten