donderdag 30 augustus 2012

Zomaar...

Soms heb je van die dagen dat je niet weet wat je moet doen. Je barst van de ideeën maar weet niet waar te beginnen. Het lijkt vandaag op dit moment wel herfst en je bui wordt er niet beter op. Oke.... op deze dagen of momenten moet je gewoon actie ondernemen. Denk je, ik zou mijn huisje wel weer opnieuw willen inrichten of heb zin om te schilderen, tekenen, lezen of wat dan ook, doe het gewoon. Pak die kwast, verf en hoppa... je idee komt vanzelf wel.



Héérlijk aan de gang geweest met het herinrichten van ons huisje!





Zo had ik dit laatst ook.







Dochterlief wilt graag verven en gebruikt zowel papier als canvasdoek. Okay, is prima maar wil dan wel dat ze eerst bedenkt wat ze wilt verven voordat ze dit daadwerkelijk doet. Puntje bij paaltje is het 9 van de 10 keer zo dat ze het eindresultaat niet leuk/mooi vindt. En wat doet ze dan uit woede? Nou dan krast ze er lekker doorheen en gaat wat anders doen hahaha... Zonde van het canvasdoek, denk ik dan bij mezelf en heb dan ook voorgenomen dit niet meer voor haar te kopen. Zodra ik zie dat ze echt een idee heeft dat ze wilt uitwerken, natuurlijk koop ik dit dan voor haar maar anders niet. Dus had ik een stuk of 3 van die lelijke canvasdoeken over.Ik heb ze gewoon bewaard om ze her te gebruiken. Je kan ze namelijk ook gebruiken om er een memobord met stof ervan te maken of overschilderen. Nu heb ik dit laatste gedaan op een onrustig avondje. Ik was van plan naar bed te gaan maar zag dat doek liggen en pakte mijn kwasten en verf tevoorschijn en begon gewoon te kliederen. Liet het opdrogen en heb er een tekst op geschreven.  Nog even afwerken met , euhm...... ja hoe heet dat spul? Nou ik weet het niet maar het is een soort laklaag ter bescherming.





En Voilá, ik heb heerlijk geslapen...



Geen opmerkingen:

Een reactie posten