maandag 20 augustus 2012

Lieve hertjes in de hitte..

Wow Nederland is weer een hittegolf rijker geworden dit weekend! Poe poe, moest er wel weer aan wennen hoor... Gek genoeg hebben wij het strand niet gezien maar wel de kermis van Hoorn. Hahaha.. Dit jaar zijn we niet op vakantie geweest dus ja, de beroemde kermis van Hoorn mag ik mijn meisje dan ook niet onthouden, toch? Ze heeft ondanks de warmte erg genoten van de attracties.  Ook zijn we  bij Schellinkhout het water ingegaan. Ikzelf kreeg het al snel benauwd en ben naar huis gegaan maar vriendlief en dochterlief hebben er nog heerlijk genoten en de dag afgesloten met een BBQ en waterpret bij vrienden. De zon is heerlijk maar die hitte, pfoee, ik heb er wel last van. Nu maar hopen dat de zon blijft ( die hitte mag minder ) totdat de scholen weer beginnen in Noord-Holland. Nog even en dan is het over met de pret..

In de avonduren als het wat koeler is, heb ik wat ringetjes gemaakt voor de kleine dames. Dit zijn ze geworden. Vind je ze niet snoezig?? Mijn dochter heeft inmiddels het fuchsia hertjes ring in bezit genomen maar niet getreurd, ik heb er nog 2!. Binnenkort vindt je ze in de webshop voor €3,50.

Wisten jullie trouwens ook al dat wij een Facebook pagina hebben? Ook daar wordt je op de hoogte gehouden met alle nieuwtjes en leuke info. Like ons hier!!





Nou lieve mensen, geniet van het weer!

TIP: Smeer je goed in!! de zon is heerlijk maar ook gevaarlijk!

Liefs, Pinkalot


Geen opmerkingen:

Een reactie posten