donderdag 11 oktober 2012

Pimp je kapstok in 5 minuten

Van de week ging ik even naar de kringloopwinkel op zoek naar een kinderkapstok.  Heb er verschillende gezien maar was op zoek naar 1 die ik makkelijk kon verven of iets dergelijks. Er waren veel van die kapstokken met berenvormen of een ander dier en dat wilde ik niet. Uiteindelijk vond ik dit lelijke, clowntjes kapstok en laat ik nu een hekel hebben aan clowns. Ik vind ze echt gewoon eng. Die supervrolijke gezichten met die bonte kleuren erop, bah, krijg er de kriebels van!

Maar goed, ik moest en zou een kapstok vinden en heb m'n angst opzij gezet en dat lelijke ding gekocht.



Oke, thuis aangekomen wist ik eigenlijk nog niet wat of hoe ik die kapstok zou opknappen. Had eigenlijk ook niks in huis behalve wat verf. Maar ja, wat moest ik nu erop verven? Denk, denk, denk, nee ik wist het niet en had eigenlijk ook geen zin meer om veel energie erin te steken en besloot op zoek te gaan naar leuk behang. Ook dat had ik niet in huis maar wel inpakpapier. Nou ja, doe ik dat maar want wilde NU resultaat zien!


De knopjes los gedraaid en het papier vast gemaakt met .... jawel, gewoon plakband. Ook mijn lijmspuitbus is zoek, dus ja, dan maar voorlopig vastmaken met tape.


Knopjes er weer op gedraaid en voilá, Zie hierboven het resultaat...

Toch best leuk toch?

En het leukste is ook nog dat als ik er genoeg van heb en mijn interieur weer eens ga aanpassen, dat ik dan zo het kadopapier ervan af kan scheuren!

Till next time,
Soraya

Geen opmerkingen:

Een reactie posten